Nerver i dallring

Ojoj. Precis snackat på MSN med en kompis. Han är nervös han med. Matchen, matchen, matchen. Det är det enda som räknas idag. Jag är uppskruvad som en liten hare. Vet att jag borde äta något men jag kan inte. Och ett avslappnande bad kan jag inte heller ta eftersom äldsta sonen ligger och flyter i badkaret. Han brys sig inte ett smack om Elfsborg. Han är den enda i hela stora familjen som inte är Elfsborgstokig. Men det är nog tur att någon kan stå för lite förnuft en dag som denna.

Om ungeför en timma skall vi vara nere på Elfsborgs fästning, Borås Arena. Matchen börjar 15.00 men det är nog bra att vara nere i god tid. Tills dess måste jag hitta nått sätt att koppla av den värsta nervositeten. Nä, här kan jag inte sitta.

Har annat att göra :-)

Kommentarer
Postat av: Micke

Grattis till segern!!!!

Postat av: Trolda

Grattis från mig också! Det förtjänar ni verkligen!

Trolda - tillykke!

2006-11-05 @ 18:25:08
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback