Badhuset

Så nu har man varit duktig och varit på badhuset. Tyvärr fick jag tuppjuck redan i bastun så det blev inte så mycket av det. Lite bastu, en stund i bubblepoolen sen upp och ut. Panikångesten lurade mig igen. Men nu har vi sagt att vå åker dit på förmiddagen i morgon stället. Jag brukar vara lite stabilare på morgonkvisten. För simma ska jag göra. Och jag vet ju att det ofta bli lättare när man upprepar det svåra några gånger. Men jag är lit ebesviken att jag inte klarade av det hela bättre, nu när medicineringen har gjort så gott när jag håller mig hemma. Men ut i världen är lite svårare.

Jaja, det är bara att mala på liksom så kanske det släpper på riktigt. Mankan ju alltid hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback