Fotboll i soffan

Match i kväll då. Elfsborg -  Öster. Vi har en biljett som Hulda Hustrun tänker utnyttja. Själv är jag för nervig för att våga mig på att föröka åka ner till arenan. Tänka sig att det bara är 3 månader sedan jag stod på Ullevi tillsammans med 60 000 andra männsiskor och titade på Robbie Williams. Det skulle aldrig gå nu. Sedan dess har jag blivit alldeles för nervig och nojjig för att ens ta mig utanför dörren vissa dager. Men, jag väntar på att medicinerna skall hjälpa mig så skall det nog ordna sig. Jag gör mitt jobb och medicinerna sitt.

I vilket fall som helst har vi ju reda två biljetter till säsongsavslutningen i november så fra till dess måste jag vara bli bättre. Men idag får jag nöja mig med tvsoffan. Rätt skönt det med. Fast live är ju alltid bättre.

Matchen? Tja, 2-1 till Elfsborg kan jag tänka mig. Det borde ju gå deras väg. Men det blåser ju alltid på toppen, där där Elfsborg än så ligger i tabellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback