Mina klena fotbollsnerver

Mina nerver är sannerligen inte vad de skall vara. Jag pallar inte ens att titta på fotbollen på tv. Jag får gå och röka, titta på nätet, knata omkring och allmänt vara oroligt. Inte för att jag inte följer matchen, men jag fixar inte att sitta stilla i soffan medan jag gör det.

Det är en djäkla pina att följa händelseförloppet på tv. Elfsborg har haft en och annan bra målchans som de tyvärr inte satt. Och det är väl ok. Men det värsta är att Öster skapat några riktigt vassa målchanser och dessutom pressar på rätt bra. Halvtid och inga mål än så länge. Allt medan jag har hjärtklappning, kallsvettas och är så nervös som man bara kan vara. Det är nog tur att jag inte är nere på arenan i dag. Hade nog bara slutat med att jag fått gå hem eller stått på toaletten och hyperventlierat. Hemma kan jag ju alltid gå och lägga mig om det blir för oroligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback