Oj så arg man kan bli

Oj vad arga folk blev. För att jag skrev att Carl Bildt är moderat eller vad det nu var som retade upp dem. Lite sans och vett är inget man kan begära när det gäller politik tydligen. Själv blev jag utnämnd till idiot eftersom.. tja jag vet inte egentligen.  Tänka sig att folk kan vara så arga. Att dom bara orkar. Sen kan man ju ha ett och annat att säga om sossarna. Jag var väl inte heller helt nöjd med resultaten de visade upp. Men därifrån till att kalla folk idioter är steget långt.  Sen var det nån som pratade om utbildade ministrar. Finns det ministerutbildning? Visste inte jag.

Jaja, i vilket fall som helst så är det som det är med politiken. Alliansen regerar och vi kan väl bara hoppas allihopa att det går bra. Lite knepigt blir det väl att lära sig alla nya namn, så man vet vilka man ska skälla på menar jag. Fast det är väl lättast att fortsätta som vi alltid gjort. Skälla på statsministern. En sådan får nog stå ut med att få skäll för det mesta verkar det som. Om man bygger hus är man en skurk, för att inte tala om alla stackare som inte har flickvänner. Det borde Reinfeldt gjöra något åt. För så kan vi väl inte ha det. Det må vara långsökt att finna ett samband med regeringen och flickvänner, men vissa individer drar gärna märkliga slutsatser i sina liv. Allt går inte att skylla på regeringen vet ni.

Men som sagt. Det är som det är. Lycka till Fredrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback