Vann sossarna helt plötsligt?

DN - Debatt - "Valet en triumf för socialdemokraterna"

Tja det var ju en tanke så god som en annan. Det ser ju rätt logiskt ut när man läser det. Fast det ligger nog mer bakom valresultatet. Missnöje med Herr Persson som person bland annat. Det har ju retat upp en hel del folk det där med att karln har byggt sig ett hus. Vad nu det har med politiken att göra. Jag har svårt att tro att Reinfeldt kommer ge bort sin lön som statsminister. Men nu kom jag ifrån ämnet. I vilket fall som helst så blri det intressant att se vad Alliansen kommer att utföra i realiteten de kommande fyra åren. Blir det något som liknar Socialdemokratisk politik så blir ingen mer nöjd än mig. MEn jag tvivlar. Skarpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback