Baksidan av det mesta

När saker och ting går emot en finns det alltid en tröst som funkar i alla lägen. Nope, jag tänker inte på alkohol. Jag pratar om en god drog som visserligen kan ha en viss baksmälla om man inte sköter det snyggt, men som i alla fall inte raserar kroppen. Jag tänker på kvinnor. Ah, dessa ljuva varelser.

Så nu när jag sitter och smådeppar över Malmös kvittering så tröstar jag mig med en vacker syn jag fick se alldeles nyss. Om man bara fann en sådan kvinna och kunde behålla henne så vore alla andra problem reducerade till småkrafs. I alla fall för ett tag.

image128

image129

För er som undrar vad detta har med något att göra överhuuvdtaget så kan jag bara säga som så att det har det inte. Men eftersom jag är fötjust i den kvinnliga stjärten och damers ben så var jag bara tvungne att slänga upp dessa vackra bilder :-) Inte det att jag har något emot bröst, nope. Men hellre långa ben än stora bröst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback