Nästan hel och ren igen

Sådär go vänner. Då var man mer eller mindre reparerad. Det kommer nog dröja innan jag tar mig en helkväll i La Stada igen tror jag. Jag börjar bli för gammal för att vakna på soffor. Sen tar det flera dagar innan jag blir som folk igen. Det är banne mig inte värt det om man inte har väldigt kul det vill säga. Fast det hade jag ju så....

Nu sitter jag för andra gången och dricker en kopp kaffe och försöker orientera mig i världen. Men med den skillnaden att jag faktiskt kan sitta utan att hjärtat hoppar ur kroppen på mig. Men dagen kommer ändå att gå i det stillas tecken. Jag ska bara ge katten mat sen ska jag lägga mig för att läsa lite tänkte jag. Det är nog bra om jag kommer i säng relativt tidigt idag med så kanske jag är helt klar för världen i morgon.

Gudslekol hittade jag ett p-piller till katten igår så nu har hon lugnat ner sig betydligt och sitter just nu och tvättar sig i godan ro på mattan. Så slipper man ha hennes vilda jamanden i örat hela tiden.

Well, det är bara att låda dagen förflyta misstänker jag och se vad som dyker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback