På jakt efter....

Jag vill gömma mig för världen och jag har väl lyckats rätt så bra. Här sitter jag ute i Viskafors, långt från det jag tidigare kallade hem. Nu gäller det att bygga upp en ny tillvaro. Nya bekantskaper. Tro det eller ej men jag kan vara förbannat social om jag vill. Nä, tänkte väl det, det var ingen som trodde. Men så är det.

Jag vill skapa mig ett nytt liv härute men jag är inte säker hur jag ska göra. Heja på grannarna? Nicka mot dem jag möter på vägen till affären. Le mot hon den söta brunetten som sitter i kassan i affären. Nä, hon är åt helvete för ung.

Kanske skulle man ta reda på varit i hela fridens namn folk roar sig här i Viskafors när helgen kommer. Jo det låter vettigt. För alla kan väl inte ta sig till Borås eller?

Nja, jag ska nog reda ut detta med kan jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback