Problemet med damer

Jag kan inte bestämma mig om jag vill ge mig ut och jaga efter ett kjoltyg eller låta det vara. Visst känner jag mig alldeles enormt ensam ibland. Det är inte det att jag behöver någon precis nära mig hela tiden. Men det vore gott att veta att man har någon som bryr sig om en, någon man kunde kyssas med och vara nära ibland.

Men så vet jag inte. Jag får nog reda ut mitt liv innan jag drar in någon annan stackare i den härva som jag lever i. Sen kommer ju problemet hur man ska presentera sig själv. "Hej, jag heter Jonas, jag är neurotiker in till döden, alkis och förtidspensionerad med taskig ekonomi och barn med två olika kvinnor. Dessutom är jag fet och självisk". Ni hör, det låter inget vidare.

Nä. Det får nog vänta det där med damer. Fast det vore gott att ha någon att ringa till på natten.


Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Hahhaa... undra vad en tjej hade sagt om man verkligen kom fram o la den repliken...:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback