Pysslat

Herregud vad saker jag fått gjort idag. Alltså om man jämför med hur jag tillbringat mina dagar den sista veckan. Jag har varit i stora staden och gått på min terapi, nått som kändes så bra så. Sen lade jag mig att sova några timmar för att efter det bege mig ut i regnet för en promenad till apoteket och affären. Så nu har jag äntligen kunnat plocka i mig min ack så viktiga medicin.

Kort sagt, det kan bara bli bättre. Hoppas jag i alla fall. Det enda molnet på min annars så blå himmel är att jag handlade upp mina allra sista pengar på kaffe, mjölk och tobak fast jag fortfarande har en räkning kvar obetald. Känns inget vidare alls. Men jag var smart och köpte piptobak i alla fall istället för cigaretter. Blir betydligt billigare och så känner man sig så ofantligt manlig när man sitter och puffar på en pipa. Lite gentleman sådär.

Nu ska jag värma upp lunchens överblivna makaroner och sedan ta en kopp välförtjänt kaffe.

Men på det hela stora så känns det helt ok igen.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hoppas nu detta håller i sig!!

2008-04-04 @ 18:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback