Vaknat tillfälligt

Fy sjutton vad gott jag somnade där jag låg och mös med katten. Nu är jag bara uppe en vända för att röka, ta min medicin och framförallt sänka ljudet på datorn som var lite väl högt för denna tiden på dygnet.

Pughs senaste skiva rullar runt, precis hur bra som helst. En massa klistermelodier radade på vartenda. Lite roligt att Pugh, Jojje och Loffe är återförendade är det ju med. En för sverige klassisk trio som betytt betydligt mer för svenskt musikliv än dagens unga kan tänka sig. Utan dessa män så skulle väl Kent sjunga på engelska och hur roligt hade det varit?

Men som sagt. Nu ska jag dyka under täcket igen och ligga och läsa tills ögonen tar befälet igen och slår igen ögonlocken.

Mycket sova har det blivit de sista dagarna, men det är fasen så mycket bättre än den sömnlöshet som plågat mig tidigare. Jag tar väl igen förlorad sömn kan jag tro.

Sov gott och ta hand om er därute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback