Är du för feg?

Hej vännen. Du som är så arg. På det jag skriver, på det jag lever. Vill du byta är du välkommen. Du har inte hört av dig än. Det gör du inte förrän du är så bakfull att du orkar bli arg på mig som är full jämt. Du är så förbannad den dagen för att du inte kan ta dig en återställare medan jag redan druckit en flaska vin. Allt jag vill göra är att vara din vän.

Du, stackare som sitter där med din villa, din vovve och dina skulder tror att dina problem är större än mina och att jag bara gnäller. För jag är ju en sån. En looser tror jag någon kallade mig. Fast han stavade looser med ett o så vem vann?

Du kan komma till mig en dag, en tisdag så säg. Titta på mig där jag ligger och värker (sic) mig genom dagen i sängen. Eller kom en torsdag. Eller varför inte en lördag. Se mig sitta ensam där jag sitter. Vill du byta? Eller.. är du för feg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback