fast i hemmet

Idag gifter sig min kusin med sin kvinna och jag skulle så gärna varit där för att både vara med och fira giftemålet och träffa släkten. Men, det är inte läge att ta sig någonstans överhuvudaget. Jag har ju fullt upp med att ta mig till affären så en bussresa till Trollhättan är helt enkelt uteslutet.

Det är då själva fan att man ska vara som man är. De flesta skulle slänga sig på bussen och åkt med gott mod men för mig är det ett oöverstigligt hinder som bara ställer till det för mig och spärrar fast mig vid hemmet.

Men jag hoppas att de lyckliga tu får många goda år framför sig.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Känner igen det där :(

Är så glad att jag numer ytterst sällan känner att jag inte orkar/klarar av såna saker, och att jag försöker ta vara på alla tillfällen att komma iväg på nåt kul....för allt är ju kul som bryter av en annars en ganska så ensam och enahanda tillvaro.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback