Filmtajm

Nu banne mig ska jag sätta mig och titta på film. National Treasure 2 och Morgan Pålsson står på schemat. National eftersom jag tyckte att ettan var så jäkla bra och Morgan för att... tja, jag älskar Morgan.

Egentligen borde jag nog sova för jag är helt yr i skallen av trötthet och det gottaste vore att burra ner sig i en soffa med en skön kudde under skallen och titta på filmerna på en stor tv. Men, jag har varken soffa eller stor tv så jag får försöka burra så gott det går i min fåtölj och titta på filmerna på datorn. Funkar det med. Som tur är så valde jag en 17" widescreen på datorn just för att kunna titta på film så det kan jag väl inte klaga på. Men det klart en 42" och en skön soffa vore inte fel. Men man kan inte få allt i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback