Hata tystnad

Jag är rädd för så mycket. Döden, livet, tystnad, jag hatar när det är tyst. Måste, måste ha på musik jämt. Sover, vaknar, somnar, dricker kaffe till, rökar till musik. Tystnad är vansinnigt svårt för mig att leva med. Beethoven, Mozart, Oasis, Cash, Elvis, Beatles. Bara det låter. Jag gråter nu. Jag är ensam, full och patetisk. Men det blir ingen mer alkohol för mig idag. Då får jag klara mig på tabletter. För sånt kan jag. Pilla i mig sömntabletter mitt på dagen bara för att hålla mig lugn.

Så får det bli. Bara det inte är tyst.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Jag är periodare på ljud men när jag är i min tystperiod blir jag GALEN av musik. Själv är jag inte full men hungrig, vill ha pizza :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback