I valet och kvalet igen igen igen

Ok, jag håller på att gå sönder. Jag har förutom en stor kal fläck i håret efter den där bölden fått ett vansinnigt kli i skallen. Kan man få gonnoré i håret? Förresten, när jag tänker efter, hur skulle jag fått gonnoré? Nä, det är säkert bara ett otäckt exem, denna gången i håret. Visst är jag fräsch? En skäggig man med en kal fläck i skallen, katthår över hela morgonrocken (jag klippte Chips klor igår och det brukar betyda en avsevärd kraftansträngning plus en massa katthår överallt eftersom Chips inte är... medgörlig) och som luktar snus, cigg och svett. En tiopoängare helt enkelt.

Nä, det får bli lite dusch, ansa skägget lite och sen är jag redo för dagen igen.

Eller så går jag och lägger mig igen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Rösta på hiss eller diss i min blogg OM du har lust :)

Postat av: N I C O L E

Läs min Nicole Listar på min blogg, tar upp intressanta ämnen där, alkohol, Snyggast.se och kissie



Mvh N I C O L E www.kiwiz.blogg.se

2008-08-03 @ 10:47:43
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback