Innan vilan

Fan jag fattar inte varifrån allt det onda i höfterna och ryggen kommer från. Det känns nästan som träningsvärk men det kan vi av förklarliga skäl lämna därhän. Helt enkelt för att jag inte tränat på snart ett år. Men ont gör det. Jag till och med vaknade i natt när jag vände på mig så ont gör det.

Äh, det är väl en släng av nått jag åkt på. Vad allt ska man inte råka ut för liksom?

Ute är det halvväder liksom. Varken det ena eller det andra. Men i morse när jag åkte in till La stada var det kallt som attan och mina stackars frökenhänder frös nästan fast i gashandtaget kändes det som. Fast det kanske var att ta i. Men färden tillbaka blev en fröjd i sol och härlig värme. Men som sagt, nu är det bara ett mischmasc av alltihopa.

Nä, jag får väl ta på mig kläder inför mitt besök. Eller så struntar jag idet och öppnar naken. Borde väl bli en effekt av det. Nä, inte ska jag skrämma stackars K på det sättet. Nä det får bli lite mer konventionell klädsel. Men jag tror jag ska passa på att vila lite innan det lilla livet ramlar in. För trött är jag. Kunde som sagt inte sova i går för smärtan i höfterna och gick sedan upp klockan 7 så jag kanske fick 2 timmars sömn allt som allt.

Vila som är så gott. Bara jag vaknar när mobilen ringer så att männskan vet vart hon ska. Jaja, ett problem i taget. Vila lite var det.

Kommentarer
Postat av: nyfiken

Jaa, nu sitter vi nog många nyfikna och undrar över hur besöket gick...

2008-08-06 @ 21:12:48
Postat av: Pernilla

Japp, det gör vi!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback