Jäkla firefox

Jag blir tokig på mina bokmärkesfeeds i Firefox. De dummar sig hela tiden och blandar ihop sig så att det blir fel feed på fel bokmärke. Vill jag till exempel se om Missen skrivit nått så kommer det bara upp en lång rad med samma inlägg från någon annan feed.  Det går dessutom inte att radera de bokmärkena så att man kunde lägga in dem igen. Oerhört irriterande. Måste väl vara en bugg i Firefoxen kan jag tro. Man kan bara hoppas att det snart kommer en uppdatering för inte vill jag ha det så här och Explorer går jag inte över till, ialla fall inte innan version 8 kommer ut.

Lyxproblem kanske, men jag avksyr när datorn gör som det vill utan att jag får vara med och bestämma.

Kommentarer
Postat av: urban cat

Hm, jag funderar på att byta till Firefox men nu blir jag lite tveksam!

Postat av: Miss Borderline

Jag trivs bra med Explorer.....tror jag....hur som helst så gillar jag inte förändringar, jag vet vad jag har osv osv.....jösses sikken stofil man är!!

2008-09-06 @ 13:17:52
URL: http://jonna2.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback