Ointressant

Trevligt. Tandvärken försvann efter värktabletten, solen skiner in genom fönstret, kaffet smakar gott och jag har pengar på banken. Inte illa alls. Just nu sitter jag och funderar på i vilken ordning jag ska göra saker och ting idag. Kanske skulle jag gå emot min egen natur och faktiskt ta tag i den där turen till La stada redan på förmiddagen så att jag har det gjort. Jag vet inte. Fast när jag tänker på saken så har jag inget annat än just den där lilla resan att göra idag så då spelar det liksom inte så stor roll när jag gör den.

Hm, beslut beslut. Förresten så är jag hungrig kom jag på. Lite trött är jag med. Så kanske skulle man koncentrerar sig på de basala behoven innan man ger sig ut i världen på Gula faran.

Vilket otroligt ointressant inlägg, till och med för att komma från mig. Bättre att fundera på det där själv istället för att slösa med den trogne läsarens tid och kraft.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Hahaha, känner igen det där....ändå måste det UT till VÄRLDEN på nåt sätt....och tja, JAG läser ju iaf såna inlägg så ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback