Oj då, vad dyrt det blev

Oj, nu blev det mycket. Ska in till stan och lösa ut mina ringar från panten. Det blir 3000 spänn som försvinner. Där gick hela sparkontot åt fanders. Där lärde jag mig en viktigt läxa, inte panta nått man absolut måste få tillbaka. Men i julas så kändes det nödvändigt att panta de där ringarna för att jag skulle kunna köpa julklappar till barnen. Men det väl en evinnerlig tur att jag har sparat undan lite pengar så att jag kan lösa ut dem innan de går på auktion.

Sen ska jag åka lite ärenden till tant mamma med. Så istället för att sitta här så borde jag duscha. Funderar på att raka mig men jag kan inte bestämma mig. Alls. Tälnk att det ska vara ett så svårt beslut. Märkligt.

Nä. Nu har jag bestämt mig. Skägger ryker. Så får det bli. Men först måste jag landa lite. Har druckit alldeles för mycket kaffe under förmiddagen så jag är helt snurrig i skallen. Så jag snurrar väl runt på nätet lite för att lugna ner mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback