Oj, glömde visst

Vad trött jag blir på mig själv. Jag tog mig till affären för att köpa mjölk och cigg. Men när jag ändå var där så passade jag på att köpa lite annat ditten och dutten. Så när jag kom hem så var det en hel del att packa upp. Utom cigg som jag glömt att köpa. Hur i hela fridens namn kan en storrökare som mig glömma att köpa cigg?

Givetvis är affären stängd nu med så jag får åka ner till macken och köpa snordyra cigg.

Alltid är det något som ska krångla verkar det som. Jag som hade tänkt koppla av, göra något gott att äta, titta på tv eller en film eller nått sånt. Nu måste jag ut igen. För en latmask som mig så är det nog så jobbigt. Men, det är bara att trä på sig skorna igen och ge sig av.

Kommentarer
Postat av: urban cat

Ha ha ha!

Ut å spring med dej!

Det mår du bra av.... Nä, det är satans iriterande det där uppfuckade minnet, jag VET!

Postat av: Miss Borderline

Hahahaha, en klassiker: man kommer hem med ALLT annat än det man egentligen gick ut för att köpa, men du har en extra knorr på det, för som sagt: Hur kan en storrökare glömma det viktigaste, CIGGEN???!!

Jobbigt för dig, men ett gott skratt till oss andra ;)

2008-09-06 @ 13:14:55
URL: http://jonna2.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback