Sömnens gåva

Typiskt, tant mamma hade ringt under dagen och nu måste jag ringa och förklara att jag sovit bort hela dagen. Lika piningt varje gång eftersom ho har rätt när hon tycker att jag ska sova som folk och inte halva dagarna. Men det är bara att bita i det sura äpplet och ringa och förklara att jag får åka in i morgon och gå de där ärendena som hon ville jag skulle gå.

I övrrigt mår jag helt ok, med tanke på att jag hade privat kräftskiva med katten igår och fick i mig några öl. Känns lite avslaget det mesta men det kan man ju leva med. Tror som jag redan sagt att det blir en tidigt kväll idag, måste få ordning på allt innan dygnet ballar ur totalt. Tur det finns sömntabletter, annars vet jag inte hur mitt liv skulle se ut. Eller, det vet jag ju. Det skulle mellan varven vara som det var innan jag fick mina piller utskrivna, att jag kunde vara vaken i 4-5 dygn utan att kunna sova och var som en trasa när helgen kom och jobbet tog slut för den veckan vilket gjorde att jag sov hela helgen. Ingen rolig tillvaro, så jag är tacksam för mina Imaovane och propavan och mitt theralen som kan ta ner mig så att jag inte fladdrar runt i livet igen.

Men nu är jag hungrig så här ska det ätas lite minsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback