Söndagssömnen

Det blev en sovardag idag. Jag lade mig i sängen för att läsa lokalblaskan, katten hoppade upp bredvid mig och låg och spann och vips så sov jag som en klubbad säl. Men lika bra det. Vädret är kass och min stacksars mage proterserar över den omilda behandling den varit med om under helgen. Så nu ska jag ramla in i duschen för att värma mig lite sen så återgår jag nog till sängen igen.

I morgon har jag lite att pyssla med, bland annat måste jag få in alla papper till AFA och allt vad det är så att man får sin ersättning från dem. Det är viktiga hundralappar de där. Men det är i morgon det. Idag så blir det som sagt lugna gatan tänkte jag mig.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Min mage mår inte heller nåt vidare kan jag säga:(

Läkaren imorgon vilket jag INTE ser fram emot!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback