Tar det sen

Mitt hem förfaller sakta men säkert. Jag borde städa men jag bara orkar inte.


Kattfan har pinkat i min säng så jag måste bädda rent. Tar det sen



Jag borde sortera mina räkningar. Tar det sen.


Borde städa upp bland all reklam man får. Tar det sen.



Borde tömma diskmaskinen och lägga in den smutsiga disken. Tar det sen.



Det enda jag har som liknar en växt i hemmet. Fick en prunkande växt av min dotter men det mesta av blomman dog. Borde plantera om den lilla spirande gröna plantan. Tar den sen.



Kommentarer
Postat av: Aurosia

Haha, det där känner man igen. Särskilt "tar det sen"...

Postat av: Mr. Nelson

Mmm... Alfons... Jag ska bara.... hi hi....

2008-08-22 @ 02:42:32
URL: http://www.skyactivity.com
Postat av: Miss Borderline

Skulle kunna slänga in lite foton på mitt sketna hem, DÄR kan vi tala om stökigt, så hade du känt att ditt hem är ett under av renhet och ordning :D

2008-08-24 @ 14:01:41
URL: http://jonna2.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback