Ett gott försök

HAhahah, det var ett roligt försök att bädda. Jag gick modigt in i sovrummet, tog fram ett örngott och böjde mig ner efter en kudde. Sen blev jag stående så i minst en minut innan jag kunde räta på mig igen och knata ut i vardagsrummet och sätta mig här i min fåtölj igen. Det gick inte så bra. Pratade lite snabbt med K som är i skåne och hälsar på släkt och vänner och hon påminde mig om att jag har en massa muskelinflammationer i ryggen. Det hittade hon när hon var här och masserade min stackars rygg. Jag tror henne för jag har alltid mer eller mindre ont i ryggen. Men för det mesta tänker jag inte så mycket på det, det liksom bara är som det är. Men nu gör det förbannat ont helt enkelt.

Fast när jag tänker på dagen så kan inget ta bort min glädje över att fått en dag när jag mått psykiskt toppen. Hellre ont i ryggen än i själen vilken dag som helst måste jag erkänna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback