På väg

Håhåjaja. jag har börjat tigga. Det har jag inte gjort innan. Undrar vart botten finns. Jag har haft min lilla stolthet, jag har en gång tagit emot socialbidrag, då när det hakade upp sig med utbetalningarna från AFA, men jag betalade tillbaka vartenda spänn fast jag tydligen inte behövt det. jag har lånat eoner av min mor och skämms som en hund för det. jag har lånat pengar av M tillexempel där jag fortfarande är skyldig nått tror jag. Men jag har inte tagit emot "donationer" förutom från S i London som skickade 500 spänn en gång när det knep och det kommer jag banne mig aldrig att glömma. Brevet sitter kvar på kylskåpsdörren och jag hoppas att jag kan finna samma godhet i mig den dagen jag börjar få en fungerande ekonomi igen. Förresten, jag ska svara på mailet, jag är inte så snabb bara :-)

Men, nu ska jag iväg på en tiggarresa utom dess like.

Önska mig lite, en gnutta lycka till :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback