Vilken tur jag har

Jag är vansinnigt stolt. Över min dotter. Hon har brytit med sin allra som bästaste kompis sedan många år eftersom hennes före detta kompis dricker och röker. Ja det där med rökandet kan jag väl se som en smärre sak. Man att damen har styrka att inte umgås med en polare som hamnat snett säger allt om den damen som jag kallar min dotter. Hon har sett, skådat, reflekterat genom att titta på sin sorgliga fader och tagit ett beslut. Jag är sååååå stolt. Även min äldsta son har tagit samma beslut och jag vet inte, ärligt talat, hur jag ska hålla gråten tillbaka, när jag förstår hur smarta barn jag har.

Min äldsta son har provat på det där med fylla, som alla andra. Så klart. Men han har tagit beslutet att hålla sig ifrån skiten så långt han kan. Det samma gäller min dotter.

Jösses, vilken tur jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback