EN maklig lördag

Ännu en dag när jag vaknade och mådde toppen och kanon. Visserligen satte den lilla ångestmotorn igång relativt snabbt men det var bara ett svagt bakgrundssurr. Det passade bra för jag var tvungen att ta mig till apoteket för att hämta ut min sömnedicin bland annat.

Jag passade även på att köpa två pilsner på bolaget inför meodifestivalen och sen knatade jag över gatan till ICA Kvantum och köpte en limpa cigg och mjölk.

Så, nu är nästan alla ekonomiska resurser borta. Jag har väl någon vilsen hundralapp kvar och det är 10 dagar kvar tills jag får pengar igen.

Tanken var att jag skulle gått på fotboll idag, Elfsborg spelar träningsmatsch, men även de 50 kronorna hade blivit lite för mycket för plånboken kom jag på när jag summerat det hela.

Så, jag får sätta mig med en god bok i stället eller nått och låta eftermiddagen flyta på i stilla mak.

Ingen dålig lördag det inte :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback