G´natt

Nu go vänner släcker jag ner. Ska försöka sova lite, fast lusten att sova är lika med noll. Men jag vet att jag borde så varför inte ge det hela ett försök liksom. Helst skulle jag sitta uppe hela natten och vänta på morgontidnigens duns på golvet, men jag vet hur dåligt jag mår av att sova för lite så jag ska ge det ett försök.

Har en öl kvar att dricka, en cigg kvar att röka, sen får det vara nog för idag. Tänk att det bara var några timmar sedan jag och min kusin somnade i soffan framför en Fellinifilm. Märkligt.

Det är sådana här dagar, när man inte kan koppla det som hänt tidigare på dagen med just den dagen som gör livet värt att leva. Helt klart eftersom man lever ett helt liv på bara en ynka dag.

I morgon måste jag ringa till min kontaktperson på psyk för nya recept, hade visst inte alla som jag trodde jag hade. De hade gått ut. Så i kväll fick jag klara mig utan en av de där starka medikamenterna som håller mig på rätt kurs. Men vad fan, en dag hit eller dit.

Men nu.... god natt go vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback