i valet och kvalet

Våren är här sägs det. Tja, då skulle det inte vara fel med lite sol med. Men det är gott att den usla vintern är över. Nu har vi haft en bedrövlig sommar, en kass höst och en värdelös vinter så nu är det dags för en strålande vår tycker jag.

Just nu har jag fastnat framför repriser av "let´s dance" fast jag inte har den allra ringaste aning om varför jag tittar på eländet. Folk som sprattlar hit och dit i full fart. Men det duger som sysselsättning det gör det.

Jag umgås med lite planer på att ta mig ut i allt det grå för att köpa cigaretter och mjölk. Men det gäller att jag orkar lyfta på arslet. Ett litet men naggande gott problem.

Nä, jag lägger mig på soffan istället en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback