Lusten att dö

Jo jag kommer att göra det. Banda allt jag kan. Men inte än. Jag har saker kvar att göra. Lite tjatter kvar med Polare C, några videos kvar att itta på. Så det blri inte än. Oc h fan ta den som rycker i mig förrän klockan 12 i morgon. Jg gillar att sova djupt länge :-) Äh, Var inte så orolig. Jag kommer inte dö. Jag är odödbar. Och skulle jag mot all förmodan inte vara det så vad fan. Då syns vi på andra sidan gränsen. Lovar att ta emot dig med ett flin, en kram sen går vi och tar en GT i den gudomliga baren.

Kommentarer
Postat av: mill

sånt där blir man rädd av att läsa..

2008-02-10 @ 12:58:16
Postat av: Britt Andersson

Jag blir inte rädd mer förtvivlad över din situation Jonas, känner alltför väl ingen mig i dina destruktiva tankar, jag har ju varit där själv.
Men det finns alltid en anledning att leva fast det känns hopplöst, så häng kvar. Du har ju livsgnistan kvar du bloggar ju och det betyder mycket för många även för dig tror jag nog!Som medmänniska så älskar jag dig och önskar att du får den hjälp du så väl behöver. Alla har väl sina "under filten" dagar, men på något underligt sätt så kravlar man upp igen?

Många gånger har jag ringt Nationella Hjälplinjen 020-220060 för att få lite feed-back så att jag orkar leva.

Där du kan få hjälp att hantera situationen.

Annars hoppas jag att du åker till Psykakuten, för så fina människor som du är värda att leva, glöm aldrig det, du är unik!

Gå nu inte och gör något dumt, lova mig det!!!

Kramar från mitt hjärta till ditt.

2008-02-10 @ 13:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback