Min älskade bil

Nån yrhjärna ringde tidigare idag och ville köpa min bil. Sådär bara. Tydligen hade personen lagt märke till att bilen stått där den står i snart ett år, dessutom att den har punktering på ena framhjulet.

Men givetvis så säljer jag inte min kära Saab 900se inte. Men personen påpekade att den står och möglar i klädseln och det kan han ju ha rätt i. Jag kommer ihåg hur före detta fruns bil stod avställd en vinter och hela klädseln möglade i fukten så hon hade fullt upp en hel dag med att tvätta rent det hela. Så jag kanske borde starta upp bilen nån dag och värma upp inuti kupén så att det torkade upp lite.

Men tänk ändå att min bil är så jäkla snygg att folk tar reda på vem som äger den och ringer och ber om att få köpa den.

Inte illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback