Ont

Fan, jag har av någon för mig helt underlig anledning ont i mina hälar. Om jag bara kunde fatta vad jag gjort? Det känns som om jag stått  på hälarna en hel natt eller två dagar eller nått. Hur går sånt till? Varför i hela fridens namn får man ont i hälarna liksom?

Mycket har jag haft ont i, eller snarare har jag haft ont överallt. Men i hälarna?

Sånt väcker ju frågor inom en. Har jag stått hela natten medan jag sov tro? Jag vet inte, fan jag sov ju. Men jag vaknade i ju i soffan så jag utgår från att jag sov där ialla fall den största delen av natten. Men problemet pockar på uppmärksamhet för jag har faktiskt vansinnigt ont i hälarna.

Bara att sitta här framför datorn med fötterna i golvet gör ont. Jag är tvungen att lyfta hälarna från golvet men då blir jag bara trött i fötterna av att hålla uppe hälarna. Helt klart ett problem.

Ont i hälarna? När hörde man talas om det senast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback