RIKTIGT usla filmer

Herreje. Jag måste vara gravt dysfunktionell. Jag har i tur och ordning tittat på "hajen 4" med... eh, du vet, eeeh, hon du vet, och eeeh, han du vet vem jag menar. Eller troligen inte. Trodde inte en film kunde vara sämre. Sen tittade jag på "Striptease" med Demi Moore. Herregud vilken smörja. Men eftersom Demi Moore är en av de allra vackraste kvinnorna i världen, eller var i alla fall innan hon opererade sönder sig, så var jag tvungen att titta bara en liten stund till. Fast jag ogillade att kvinnan var full av muskler. Kvinnor ska inte ha en massa muskler. De ska vara mjuka och goa.

Men nu vet jag i alla fall att jag är totalt tokig eftersom jag tittat på dessa totalhaverier till filmer istället för att sova. Rökt en faslig massa cigaretter har jag hunnit med under tiden med. Men jag har ändå tagit det lugnt med rökandet idag. Bara två paket. Inte så illa va? :-)

Nu sitter jag med en kopp kaffe och funderar på om man skulle sortera lite bland alla de där filerna på datorn. Eller om man ska strunta i det och läsa lite istället. Eller titta på tv. Eller vänta på att lokalblaskan ramlar ner i bredvlådan. Eller bara sitta på Eniro och titta på sattelitbilden över huset jag ska flytta in i om bara en vecka.

Tja. Det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback