Sömnen

Nu har jag ätit sill och potatis. Jag vet, det är en helt uppfuckad tid att käka en måltid på men vad fan. Allt annat i mitt liv är upp och ner så varför inte mattiderna liksom?

Jag blev skönt trött av att äta. Planerar att röka en cigarett och sedan sova så länge jag absolut kan. Med lite tur så har lördagen redan gjort det mesta av resan på egen hand när jag vaknar. Nu vill jag bara att tiden går tills jag får nycklarna till min egen lägenhet. Fram tills dess så ska jag göra allt för att sova bort så mycket tid jag bara kan.

Jag är så in i döden trött. En trötthet som har sitt bo i mitt hjärta och innifrån min skalle. Två lägen. Sover eller hysterisk. Det är så det är. Inga mellanlägen alls.

Så, jag ska dra den där ciggen och sedan lägga mig mellan lakan och täcke och sova, sova, sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback