Vill flytta!!!!!!!!!

Åh, min lust att flytta bara växer. Jag älskar min mamma över allt annat, tro inget annat. Men vi är alldeles för lika för att vara inträngda i en liten tvåa. Det blir ständiga konfrontationer hela jäkla tiden. Alltid är det nått som inte passar. Likadant är det givetvis från min sida. Jag är van vid att vara vuxen och ta mina egna beslut kring när jag äter, sover, går ut, diskar, städar, matar katterna och allt det där smått och gott som man fyller sina dagar med. Inte på order. I vilket fall som helst så är jag van vid att man diskuterar det hela, inte bara att det kommer en massa order, "ät nu", "diska nu", "gå och lägg dig och sov nu", ät inte mitt i natten". Nag nag nag.

Blir bättre att bara kika in nån gång i veckan så får hon sköta sig själv så gott hon kan. Trivs vi nog bäst med kan jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback