Visste det var nått fel nånstans :-)

Neeeej. Jag vet inte hur jag svara på kommentarer annat än att skriva ett nytt inlägg.... Det är då själva fan att ingen blogg kan vara fullständig. Men jag lyckas nog reda ut det hela kan jag tro. Tills dess så kan jag svara Miss Bordeline här att jo jag har bloggat i två år och nån månad och bara missat tre eller om det kan vara fyra dagar. Hela mitt liv finns på webben. Men det är en satans skillnad på inläggen märker jag.

När jag började var jag en jättebebis som hade en mamma (före detta frun) som tog hand om mig. Nu tar jag hand om mig själv och det vet vi ju alla hur det funkar :-)

Men jag lär för varje dag. Och återigen Missen, du var självklar att få ett lösen :-)

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Ja det som är kul med dagböcker och bloggar (ja om man nu inte raderar/slänger bloggarna/dagböckerna som jag haft en tendens att göra) så ser man ju ibland såna stora förändringar så man till å med kan tänka att "men herregud var den där personen verkligen JAG???!!!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback