Ett gott beslut?

Jodå. Jag skramlade iväg till affären, lugnt och värdigt stigande i den uppförsbacke som det hela innebär. Men nu kommer vi till det otäcka. Otäckt, vidrigt och så olika mig.

Jag köpte bara två öl.

Visst serru. Två (2) st. Bara.

För jag tänkte en dag frammåt. Jajamen. Fina fisken serru, yeepers. Som vilken moderknullare som helst.

Två. Ok, en är slut så jag börjar redan ångra mig. Men tänk i morgon när jag vaknar utan bakfylla och med pengar på fickan. Då kan jag ju köpa öl.

Fan vad smart jag är.

Hua!!!

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Ok, jag vill inte låta hård och fördömande men nog tycker jag att det verkar som om det börjar gå utför med dig.....

Själv har jag inte satt foten utanför dörren.....

å andra sidan, när jag tänker efter så har jag ju inte köpt en endaste öl på snart två veckor, inte ens en folköl......

Snacka om att jag satt i glashus å kasta sten ger mig själv en uppfostrande örfil


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback