I valet och kvalet

Så kommer vi till den stora frågan, den som jag gått och väntat på att den skulle komma. Vad ska jag äta idag tro? Kanske... makaroner, för 12e dagen i rad. Eller så tar jag Gula faran och åker bort till affären för att köpa något annat eller åtminstone något att äta till mina makaroner.

Men orkar jag det? Eller ska jag strunta i allt och äta upp den gamla chipspåsen jag har i skafferiet och låtsas att det var middagen? Jag menar, det är ju mycket energi i chips så helt fel kan det ju inte vara?

Nä, detta kräver en stunds eftertanke känner jag. Kanske ska jag ta mig en liten eftermiddagstupplur? Jag är rätt så ordentligt trött för jag har väl bara sovit en 4-5 timmar i natt. Jo, så blir det nog tror jag. En tupplur sedan affären. Sen löser sig väl saker allt eftersom kan jag tro,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback