Mitt i alltihopa börjar det regna

Så klart. Just som jag tog på mig skorna så för att ge mig till affären så började det regna. Fast solen skiner så pissar det ner. Fast kanske lika bra det. Då kanske det går att andas när det väl slutar regna. Lite åska med tack så är vi i hamn igen.

Chips har fått nys på en fjäril som fladdrar omkring i sovrummet och det lilla katthuvudet går fram och tillbaka som på en uggla som tittar på en tennismatch. Själv är jag inte det allra minsta intresserad av att jaga nått överhuvudtaget. Känner mest för att sätta mig en med kopp kaffe eller en pilsner på balkongen och titta på Viskaforslivet lite så här från ovan. Men först får det gärna sluta regna.

Kommentarer
Postat av: anna

Njaa...skulle du inte få fart på benen om det sprang in något kvinnfolk hos dig? ;)

2008-07-28 @ 19:41:52
Postat av: Miss Borderline

Fan va jag är avis på folk (läs: du och Urban Cat :P) som har balkong :(

Min katt orkar inget annat än att ligga ner.....jagar inte ens flugorna som flyger in i lgh då och då.



Jaha har ni fått regn.....här kom lite åska på eftermiddan men det var allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback