Morden i Viskafors

Äh, dumt att lägga sig att sova nu. Då kan jag väl inte sova i natt igen. Så jag brygger mig lite kaffe och funderar på hur jag ska tillbringa min dag. Tisdag betyder "Morden i Midomer" på tv i kväll. DÅ vet jag vad jag ska göra. Sätta mig framför tvn och bara njuta av den dagglätta intrigen, vackra Engelska vyer och en lagom blandning av spänning och myseri.

Men fram tills dess då? Tja, läsa har jag ju varit inne på förut. Det kanske jag ska göra. Elle ta några varv med kortspelet Harpan på datorn. Eller...

Kanske skulle man passa på att ta en promenad när man ändå inte har något annat för sig? Det vore nog det nyttigaste och bästa. Men jag är lite orolig för att den här känslan av tomhet som jag bär med mig växer till ångest och att den i sin tur växer till en panikattack. Jag känner mig inte stabil precis. Inte när det känns så här tomt och konstigt i mig.

Nä, eftersom jag är precis uppvarvad och märklig så får det nog bli läsning på sängen innan jag beger mig till affären. Varva ner lite och komma i takt med mig själv. Ingen dum idé alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback