No party for lilla Calle

Tanken var ju som sagt att jag skulle ut i morgon men nu har den ena damen, K, backat ur eftersom hon har för mycket på jobbet att göra på fredagen för att palla med en utekväll före.

Kanske var det lika bra det eftersom jag ska ta de där proverna på måndag och ingen vet hur det gått när jag väl var ute med motståndskraften mot alkoholen. Men jag hoppas att vi hittar ett annat datum för en helkväll.

Jag är rätt sugen på en rejälv fest nu. Speciellt som jag inte festade på midsommarafton. Men vi får se som sagt, vad jag gör märker jag väl kan jag tro. Vädret ska ju bara hålla i sig i några dagar, sen väntar det lågtryck och regn och kyla igen så det gäller att passa på kan jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback