Regn och åter mera regn

Jaha. Ännu en dag utan pengar då. Idag skulle ju pengarna från Försäkringringskassa kommit om allt funkade som det skulle, men det klart att det inte gör. Nån som vet nått får jag inte tag på heller. Jag hoppas verkligen att det kommer lite pengar snart så att jag kan betala alla räkningar som ligger och släpar.

Ute har vädret drabbats av grav velighet. Ena stunden skiner solen för att nästa stund gömma sig bakom mörka moln och regn som slår hårt mot fönstren. Så någon lust att ge sig ut i världen har man då direkt inte. Lika bra att dra täcket över skallen och glömma denna ack så grymma värld känns det som.

Men, det är bara att se glad ut och låtsas som om allt är som det ska och att jag står på toppen av lycka i livets berg och dalbana. Bäst så tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback