Snurrig i knoppen

Ojdå. Det märktes att det var några veckor sedan jag drack en öl för det var värst vad det snurrade till i knoppen efter bara en. Det är nog tur att jag bara köpte två för det vet ingen hur detta skulle sluta annars.

Just nu lurar jag på att fixa till nått att äta. Men jag kan inte bestämma mig för om jag ska göra köttfärssås och pasta idag eller om jag ska äta upp resterna från igår. Beslut beslut beslut. Aldrig får man vara glad och nöjd. Men det blir nog till att steka upp resteran av gårdagens potatis och äta det med sillen som blev över. Jo, så får det nog bli kan jag tro. Jag orkar inte riktigt tänka på att ställa mig och sleva i varma grytor i värmen här hemma.

Men först ska jag nog sätta mig på balkongen lite för att koppla av med en god bok. Invänta den riktiga hungern. Man blir inte så hungrig i värmen har jag märkt. Stackars Chips ligger helt utslagen i sin fåtölj, djupt slummrande med tassarna i full fart för att i drömmen jaga nån mus eller fågel.

Men som sagt. Innan jag gjort nått så får det bli lite kaffe på balkongen. Gott så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback