Till slut så

Så där ja. Äntligen kom jag in i duschen, efter många om och men. Men nu känner jag mig riktigt upplivad. Nu gäller det bara att surfa på den vågen och ta sig till affären för att köpa nått att äta. Jag har då rakt ingen färdig meny klar i huvudet än men jag ser väl vad jag vill ha när jag kommer till butiken kan jag tro. Lax kanske vore nått, det är ju lagom sommarmat, även om nu vädret inte är så mycket sommar som man skulle kunna önska.

Polare R har varit på gymmet och tyckte att jag skulle dit med. "Nä tack", svarade jag på det. Jag har ingen som helst lust att springa på före detta frun där. Och visst hade hon varit där. Så det var en faslig tur att jag inte åkte in i ett anfall av träningslusta. Jag är rätt så sugen på att börja träna igen men som sagt. Då får jag nog hitta ett annat gym.

Nä, det får väl vara kan jag tro. Jag har ändå inte råd att lösa kort någon annanstans som läget är nu.

Nä. Nu ska det på med kläder och sedan en sväng förbi affären som sagt. Sen blir det nog tv-kväll för hela baletten tror jag. Det känns som om det vore en bra avrundning på den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback