Vibrerande liv

Så där ja. In och ut ur duschen, nästan otäckt ren och fräsch. Så nu fattas bara lite kläder och en rask promenad till affären. Eller om jag tar Gula faran. Fast en promenad vore nog bra för mig är jag rädd för. Nu när solen skiner och allt.

Jo. Så får det bli. Tyg på kroppen och ut i friska luften med mig bara. Så kan jag senare lägga mig med gott samvete i sängen och veta att jag faktsiskt har fått något vettigt gjort idag. Den känslan ska man inte undervärdera. Allt för många kvällar lägger jag mig till vila med en malande känsla av att jag skulle ha gjort något med dagen som jag inte fått gjort. Röka och dricka kaffe i all ära men lite motion skadar inte min kraftigt överviktiga kropp heller. Eller snarare inte alls.

Så. Upp och skaka loss bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback