Funderingar

Fasen vilket kaos det är här. En enda röra av saker och jag borde väl ta tag i det där är jag rädd för. Men jag blir itsället sittande framför datorn och bara njuter av vilan och ensamheten.

Nu har jag bara ett problem och det är hur i hela fridens namn ska jag få tag i folk som kan hjälpa mig med det andra förrådet. Men det får jag helt enkelt lösa. Ett mindre problem när man har så mycket att glädja sig åt.

Hungrig som tusan är jag med. Det spöregnar ute så min lust att gå ut i världen och ta den halvlånga promenaden till affären är lite begränsad får jag erkänna. Men det är ju tvunget. Men jag väntar ett tag, tror jag ska lägga mig en stund till på madrassen i sovrummet. Bara för att jag kan liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback