Vackra ben och ett min Linda

Ty fusan vilken lång dag det har varit idag. Jag har varit vaken sedan 03.00 i morse och vill egentligen bara sova. Jag har fått se Linda Bengtzing vara så vacker som bara en kvinna kan vara och dessutom Perellis ben. Resten klarar jag mig utan men hennes ben. Hmmm, kan tänka mig tusen saker att göra med dem.

Jo visst. Hon sjöng visst med. Jo det var väl fint. Men vilka ben.

Nu skulle jag som sagt bara vilja sova lite men på tv väntar "Kommisarie Lynley" så inte går det att sova då. Fast det klart. Det går ju att spela in. Hm. får lura på det där. Tror jag ska ställa in datorn på att spela in, för säkerhets skull. Så jag inte missar nått trevligt mord.

Men om jag somnar ska jag drömma om Linda Bengtzing. Hela långa natten och en stund in på förmiddagen med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback