Betalt räkningarna

Sådär ja. Då har jag betalat mina räkningar och även fört över pengar till dem jag lånat av. Det blir inte många korvören att roa sig för men nu har jag i alla fall kolla på hur mycket jag har att röra mig med. Det enda jag inte har betalt än är hyran och internet. Men det beror på att jag inte kan betala hyran innan jag fått min ersättning från AFA och interneträkninge har inte kommit än. Jag hoppas sannerligen att den inte är så skyhög som det förra räkningen var. Nu har jag försökt vara mycket mer försiktig med mina samtal.

Så på det hela stora så känns det helt ok på pengafronten denna månaden. Om nu inget oväntat händer, för det vet man ju aldrig.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

helt plötsligt känner man sig fattig igen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback